Minä

tiistai 31. joulukuuta 2013

uusivuosi ja joulu :)

Juu sori on ollut kiireitä mutta nyt päätin laittaa Tän postauksen joulusta tänne :).
Elikkäs, sain joululahjaksi:kellon,lahjakortteja,rahaa,pyörän,jäähilejuoma koneen, yms yms yms :--)
oon tosi tyytyväinen mun joululahjoihin.
olin Tossa yksi päivä tallilla pesin Moan koko karsinan harjalla ja vedellä :).
Nyt on uusivuosi! Tää vuosi on ollut kyllä todella mahtava ja täynnä yllätyksiä. Opin sen asian elämässä, että jos rakastaa jotain, siitä ei saa päästää irti. Kesässä parasta oli leirit! Pitkis oli kyllä kiva ja olen menossa sinne ensi vuonnakin. Yyterin tallin leiri oli myös mahtava ja täynnä yllätyksiä. Sinne menen myös ensi vuonna. Parasta vuodessa oli kun sain ratsastaa rannalla ja kun pääsin tutustumaan erilaisiin hevosiin.
NYT TEHDÄÄN KAIKKI VUODESTA 2014 PARAS VUOSI IKINÄ!! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti