Minä

maanantai 7. lokakuuta 2013

Perus päivä ;)!

Juu elikkä Mun kaveri tulee meille tänään yöksi. Me katsotaan joku hyvä leffa Netflixsistä.
Onko kellään mitään leffa ideoita?
Plääh tekee mieli suklaata,.. -.-
Ja haluan tallille hoitamaan Moaa.
Torstaina meillä on englannin koe ja viime viikolla oli myös kokeita.
Kirjoitan varmaan tänään jos ehdin/jaksan Moasta lisää tietoa :).
Ja taas vaihteeksi mun iPad sekos ja ei päästä mua mun instagramiin.
Mua voi myös seurata instagramista nimellä: sofiaRoosa . 
Tarvii alkaa säästää,kun menen keskiviikkona RidingSporttiin ostamaan uuden:
-Raipan
-ratsastus sukat
-(chapsit)

Torstaina mulla on myös ratsastus tunti. mulla on moa vakkarina tunnilla niin meen sillä. Torstaita odotellessa <3.
Eilen sisustin myös hiukan mun huonetta.
Luen tosi paljon mun Klara-kirjaa,koska se on mun lempi sarja. Se on vaan niin hyvä <3
Oon jossain puolessa välissä sitä.
Moikka ;)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti